10 Aralık 2013 Salı

İçimden dışıma böğürenler vol.birmilyondokuyüzseksensenyedibinaltıyüzellialtı

İnsanın aklına geliveriyor birden metrobüsün huyuna suyuna bırakırken kendi benliğini.
Birden düşünüyorum yaşadıklarımı ve diyorum ki " bağzı akbil makinaları çok terbiyesiz bence! parayı beğenmiyorlar. sen para veriyorsun ; alın terim, gözümün nuru param! çalışıp didinip kazandığım param. kan ter içinde sabahları işe gidip helali hoş olan benim cağnım param! ..kendini bilmez, terbiyesiz, kişiliksiz akbil makinası senin paranı beğenmiyor, burun kıvırıyor, geri püskürtüyor. o vakit yüzüne tüküresim geliyor akbil makinasının.olmaz olsun senin gibi makina diyesim geliyor. ama diyemiyorum. mal çünkü anlamaz. devlet malı neticesinde . kamu spotu. bilmem neyin zımbırtısı. sen kimsin? sen kimsin de benim paramı beğenmiyorsun. makinalığını bil , otur aşağıya. yoksa ağzına ağzına terliğin tersiynen vurasım var ama zor tutuyorum kendimi, deli derler neyime lazım!

Çok iyi ettim şimdi bunu anlatmakla. Böyle içim rahatladı . Nasıl diyeyim hani hapşırdıktan sonra ki "dünya varmış" hissi gibi bir his uyandırdı bende. Çok iyi oldu çok iyi...


Şekil A1:
Aklıma gelmişken vakti zamanında Ajdar diye biri çıkmıştı."Çikitaa muzz muzz muzz " diye geziyordu ortalıkta . Yer yarıldıda içine mi girdi acaba .İyi oldu bence .Çünkü bağzıları hakediyor. Mesela Ajdar hak ediyor ! Yer yarılıp içine girmeyi. İnsanda biraz ses olur be adam! Bakınız şekil a:1'e. Uydur orandan burandan hopp çık sahneye .Deli işi bunlar ben diyim.

Bayramlar geldi geçti yoktum buralarda. 2013'den pek hazetmedim ben gerçi. Ondan içimdende yazmak gelmedi. Özlemişim ama ne yalan söyliyim şöyle içimdekileri dökmeyeli uzun zamanda olmuş. Bayram deyince aklıma geldi benim. Birde benim kadar deli bir arkadaşım var , kendisi güncel girince aklıma geldi. Bir bayram günü abanınca misafirlerin getirdiği bayram çikolatalarına afedersiniz öküz gibi , gece yarısı bir burun sızlaması akabinde sen benim burun şarıl şarıl kana! Durduramıyorum. Burnumu yıkamak için gittiğim banyoda bayılıp düş sen! Seramikle öpüş! Sonra nerdeyim anaaaaam ben diye feryat figan ol... Çocuk aklı böcük aklı işte. Ye sen çikolataları ye sen! sonra da şuğrun kapansın. Hiç unutmam ! beynime mıh gibi kazınmıştır bu anı! Ara ara depreşir işte. Böyle bokunduruk bir yazı çıkar ortaya sonrada..ordan oraya ordan oraya!!

Selamlar....

Hiç yorum yok: